Produkty

Żywice syntetyczne do zastosowań w drogach publicznych i budownictwie.

Opis produktu 

HARPIKS GR Bit to szybkoschnący roztwór asfaltowy do gruntowania podłoża i wykonywania powłok przeciwwilgociowych, gotowy do użycia na zimno.

Zastosowanie

  • w torowiskach tramwajowych o konstrukcji bezpodsypkowej do gruntowania podłoża pod masy zalewowe bitumiczno – poliuretanowe

Właściwości    

  • krótki czas schnięcia
  • możliwość stosowania na wilgotne podłoże
  • bardzo dobra przyczepność do podłoży mineralnych istali
  • odporność na działanie czynników atmosferycznych

Opakowanie

HARPIKS GR Bit jest dostarczany w opakowaniach 5l

Opis produktu

HARPIKS GR EP  to  dwuskładnikowy grunt na bazie żywic epoksydowych i utwardzacza poliamidowego stosowany jako grunt wzmacniający lub warstwa sczepna.

Zastosowanie

  • do gruntowania podłoży mineralnych i stalowych przed aplikacją poliuretanowej masy zalewowej
  • jako wzmocnienie podłoża chłonnego, porowatego lub/i o niskiej wytrzymałości mechanicznej
  • jako materiał sczepny

Właściwości    

  • wzmacnia gruntowane podłoże
  • odporny na działanie warunków atmosferycznych i substancji chemicznych
  • można stosować nawet na silnie wilgotne podłoża
  • krótki czas wiązania także na wilgotnych podłożach
  • dobra przyczepność do podłoża asfaltowego, betonowego i stalowego

Opakowanie:
Zestaw 7 kg

Opis produktu

HARPIKS Bit US 50  to dwuskładnikowa masa na bazie bitumu i ciekłych elastomerów poliuretanowych, która po zmieszaniu polimeryzuje tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę do zalew drogowych i wypełniania szczelin i dylatacji.

Zastosowanie

  • w systemie budowy torowisk tramwajowych do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową i ciętym lub frezowanym asfaltem czy betonem. W zakresie szerokości spoin do 70 mm;
  • do elastycznego wypełniania spoin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym asfaltem narażonych na dynamiczny ruch kołowy i pieszy;
  • do uszczelnienia główki szyny;
  • maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5 %.

Właściwości    

  • samopoziomujący, dobre wypełnienie przestrzeni
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • dobrze przyczepny do podłoża asfaltowego, betonowego i stalowego
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur
  • odporny na działanie promieniowana UV

Opakowanie

HARPIKS Bit US 50 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9,4 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 0,6 kg (składnik B) – łącznie 10 kg. 

Opis produktu

HARPIKS US/PU 45 to dwuskładnikowa masa na bazie  ciekłych elastomerów poliuretanowych, których składniki po zmieszaniu polimeryzują tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę do zalew drogowych i wypełniania szczelin i dylatacji.

Zastosowanie

  • w systemie budowy torowisk tramwajowych do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową i ciętym lub frezowanym asfaltem czy betonem. W zakresie szerokości spoin do 70 mm;
  • do elastycznego wypełniania spoin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym asfaltem narażonych na dynamiczny ruch kołowy i pieszy;
  • wewnątrz i na zewnątrz obiektów, do wypełniania spoin dylatacyjnych w posadzkach przemysłowych, w zakładach produkcyjnych w tym również z branży żywnościowej z wyjątkiem miejsc bezpośredniego z kontaktu z żywnością
  • do uszczelnienia główki szyny;
  • maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5 %.

Właściwości    

  • samopoziomujący – dobre wypełnienie przestrzeni
  • dobrze przyczepny do podłoża betonowego i stalowego
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur
  • odporny na działanie promieniowana UV

Opakowanie

HARPIKS US/PU 45 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 1 kg (składnik B) – łącznie 10 kg.     

Opis produktu

HARPIKS US/PU 65 to dwuskładnikowa masa na bazie  ciekłych elastomerów poliuretanowych, których składniki po zmieszaniu polimeryzują tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę do zalew drogowych i wypełniania szczelin i dylatacji.

Zastosowanie

  • w systemie budowy torowisk tramwajowych do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową i ciętym lub frezowanym asfaltem czy betonem. W zakresie szerokości spoin do 70 mm;
  • do elastycznego wypełniania spoin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym asfaltem narażonych na dynamiczny ruch kołowy i pieszy;
  • wewnątrz i na zewnątrz obiektów, do wypełniania spoin dylatacyjnych w posadzkach przemysłowych, w zakładach produkcyjnych w tym również z branży żywnościowej z wyjątkiem miejsc bezpośredniego z kontaktu z żywnością
  • do uszczelnienia główki szyny;
  • maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5 %.

Właściwości    

  • samopoziomujący – dobre wypełnienie przestrzeni
  • dobrze przyczepny do podłoża betonowego i stalowego
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur
  • odporny na działanie promieniowana UV

Opakowanie

HARPIKS UP/PU 65 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9,1 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 0,9 kg (składnik B) – łącznie 10 kg.       

Opis produktu

HARPIKS Bit TR/US 50  to dwuskładnikowa masa na bazie bitumu i ciekłych elastomerów poliuretanowych, która po zmieszaniu polimeryzuje tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę mocująco-uszczelniającą.

Zastosowanie

  • do ciągłego sprężystego mocowania szyny, jako podlew i otulina szyny
  • do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną, a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową, ciętym lub frezowanym asfaltem lub betonem. Maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5%
  • do elastycznego wypełniania szczelin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym lub frezowanym asfaltem, narażonych na ruch kołowy i pieszy
  • do uszczelnienia główki szyny

Właściwości    

  • samopoziomujący – dobre wypełnienie przestrzeni
  • tłumi drgania i wibracje oraz redukuje hałas
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • zapewnia bardzo dobrą przyczepność do asfaltu, betonu lub stali
  • odporny na cykliczne obciążenia dynamiczne
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie promieniowania UV
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur

Opakowanie

HARPIKS Bit TR/US 50 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9,4 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 0,6 kg (składnik B) – łącznie 10 kg.    

Opis produktu

HARPIKS TR/PU 45 to dwuskładnikowa masa na bazie ciekłych elastomerów poliuretanowych, której składniki po zmieszaniu polimeryzują tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę mocująco-uszczelniającą.

Zastosowanie

  • w systemie ciągłego sprężystego mocowania szyn oraz wykonywania ciągłego podlewu pod szyny
  • do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową i ciętym lub frezowanym asfaltem czy betonem. Maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5%
  • do elastycznego wypełniania szczelin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym asfaltem narażonych na dynamiczny ruch kołowy i pieszy
  • do uszczelnienia główki szyny

Właściwości    

  • samopoziomujący dobre wypełnienie przestrzeni
  • tłumi drgania i wibracje oraz redukuje hałas
  • odporny na cykliczne obciążenia dynamiczne
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • zapewnia bardzo dobrą przyczepność do asfaltu, betonu lub stali
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur
  • odporny na działanie promieniowana UV 

Opakowanie

HARPIKS TR/PU 45 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 1 kg (składnik B) – łącznie 10 kg.     

Opis produktu

HARPIKS LK/TR PU 65 to dwuskładnikowa masa na bazie ciekłych elastomerów poliuretanowych, której składniki po zmieszaniu polimeryzują tworząc trwale elastyczną, rozciągliwą i odporną na szereg czynników chemicznych masę do podlewów ciągłych i punktowych oraz mocująco-uszczelniającą dla kolei lekkiej.

Zastosowanie

  • w systemie ciągłego sprężystego mocowania szyn dla kolei lekkiej, jako elastyczne podparcie i przytwierdzenie szyny
  • w torowiskach tramwajowych jako podlew ciągły lub punktowy
  • do elastycznego wypełniania szczelin pomiędzy szyną, a pozostałymi materiałami w pasie drogowym np. kostką granitową, ciętym lub frezowanym asfaltem lub betonem. Maksymalna szerokość spoiny – 70 mm; maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne szczeliny –  1,5%
  • do elastycznego wypełniania szczelin dylatacyjnych pomiędzy płytami betonowymi, płytami betonowymi a elementami stalowymi oraz ciętym lub frezowanym asfaltem, narażonych na ruch kołowy i pieszy
  • do uszczelnienia główki szyn

  Właściwości    

  • samopoziomujący – dobre wypełnienie przestrzeni
  • tłumi drgania i wibracje oraz redukuje hałas
  • odporny na cykliczne obciążenia dynamiczne
  • zapewnia ochronę przed prądami błądzącymi
  • zapewnia bardzo dobrą przyczepność do asfaltu, betonu lub stali
  • odporny na działanie środków odladzających
  • odporny na działanie wody, olejów i benzyny
  • odporny na działanie niskich i wysokich temperatur
  • odporny na działanie promieniowana UV

Opakowanie

HARPIKS LK/TR PU 65 jest dostarczany w dwóch oddzielnych pojemnikach, o pojemności odpowiadającej proporcji ich mieszania – 9,1 kg materiał podstawowy (składnik A) i utwardzacz 0,9 kg (składnik B) – łącznie 10 kg.